Щоб було зручніше переглядати сайт, будь-ласка поверніть свій пристрій у горизонтальне положення.

Приємного користування :)
Гаряча лінія0-800-308-405
До переліку новин

Ребрендинг THOMSIT у СERESIT

1 березня 2017


Компанія Henkel проводить ребрендинг торгівельної марки THOMSIT. Починаючи з березня 2017 року, вся лінійка продуктів під брендом THOMSIT буде випускатися під брендом CERESIT. Кодування та назви продуктів залишаться без змін.

Ребрендинг проводиться в рамках стратегії зростання компанії Henkel на ринку будівельних матеріалів, яка передбачає оптимізацію наявного портфелю брендів. Торгівельна марка CERESIT об'єднає під собою продукти, що представлені в усіх категоріях: матеріали для облицювання, облаштування підлоги, гідроізоляція, матеріали для утеплення тощо.

«Ми вирішили спростити наш підхід до брендингу, сфокусувавшись на флагманському бренді CERESIT. В результаті, будівельні суміші THOMSIT будуть перегруповані під брендом CERESIT», - відзначила Ольга Ступіна, керівник Департаменту маркетингу компанії «Хенкель Баутехнік (Україна)».

В компанії переконані, що завдячуючи спрощеному підходу до асортименту продукції та кількості брендів, споживачам буде легше обрати вірне рішення.

«Слід окремо наголосити, що ребрендинг не зачепить технологій виробництва, якості продукції та умов постачання. Все залишатиметься як і раніше, зміниться тільки назва бренду з THOMSIT на CERESIT», - додала пані Ступіна.

Керуючись міркуваннями зручності та забезпечення пізнаваності продуктів, буде збережено маркування продукції (напр., UK 400, K188E), а також кольорову гамму пакування.

Перехід буде здійснено з початку березня 2017 року. Детальніше про зміни компанія поінформує своїх клієнтів окремо.

Нагадаємо, раніше компанія Henkel увійшла в топ-15 найбільш стабільних компаній у світі за версією Global 100 Index, в якому представлені найуспішніші компанії в області сталого розвитку з ринковою капіталізацією більше 2 мільярдів доларів.


Довідка про компанію «Хенкель Баутехнік (Україна)»:

Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» - виробник будівельних сумішей та систем утеплення ТМ CERESIT, шпалерних клеїв ТМ METYLAN, імпортер та постачальник побутових клеїв та будівельних сумішей ТМ «Момент». Асортимент продукції компанії нараховує більше 500 найменувань. В Україні компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» почала роботу 1998 року, з того часу звівши 4 заводи. «Хенкель Баутехнік (Україна)» відрізняється системним підходом, пропонуючи готові системи облицювання, теплоізоляції та опорядження фасадів, системи облаштування підлоги, гідроізоляції, гідрофобізації.

«Хенкель Баутехнік (Україна)» облаштувала мережу з 35 центрів Центрів комплектації Ceresit-Pro, що надають повний комплекс послуг з утеплення будівель за методом скріпленої теплоізоляції. Активно розвиваються Центри тонування Ceresit, де безпосередньо в місцях продажу можна затонувати фарби та штукатурки. Сьогодні в Україні діють 500 Центрів тонування.

Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» активно розвиває комплексний соціально-освітній проект «Хенкель Академія». За підтримки Міністерства освіти та науки України, розроблені навчальні програми для студентів будівельних ВПУ по всій країні; діють 29 центрів підготовки спеціалістів в 21 області України.

За свою історію компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» відзначена багатьма нагородами: «Вибір року», «Вища проба», «Кращий працедавець», «Золота якість», «Київська якість», «За кращу податкову дисципліну» тощо.

Переглянути продукцію

Додаткова інформація для ЗМІ:

Анна Бортяна

+ 38 067 240 15 16

ann.bortyana@henkel.com